Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Εγκαίνια του πρώτου κέντρου εξυπηρέτησης «ΙΡΙΔΑ» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης


Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Λούκα Τ. Κατσέλη, εγκαινίασε το πρώτο κέντρο εξυπηρέτησης κοινού για θέματα εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης - την «ΙΡΙΔΑ», σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Υπουργείου Εργασίας, επί της οδού Πειραιώς 40. Στην εκδήλωση παρέστη σύσσωμη η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας, καθώς επίσης και οι Δήμαρχοι των πόλεων, στις οποίες πρόκειται να εφαρμοστεί πιλοτικά ο θεσμός της ΙΡΙΔΑΣ. Επίσης, στην εκδήλωση παρευρέθη ο Διοικητής του ΙΚΑ, κ. Ροβέρτος Σπυρόπουλος, ο Διοικητής του ΟΓΑ, κ. Παναγιώτης Πέτρουλας, και ο Διοικητής του ΟΑΕΕ, κ. Γεράσιμος Βουδούρης. Η υλοποίηση του συνολικού έργου Υπηρεσία Παροχής Ενημέρωσης του Πολίτη «ΙΡΙΔΑ» αποτελείται από τέσσερα στάδια:

  1. Αρχίζει με τη λειτουργία του πρώτου πιλοτικού σημείου παροχής ενημέρωσης στο κεντρικό κτίριο του Υπουργείου Εργασίας, στην οδό Πειραιώς, το οποίο εξυπηρετεί το κοινό μέσα από μια εξειδικευμένη βάση ερωτήσεων και απαντήσεων, ώστε να μπορούν να κατηγοριοποιηθούν οι ανάγκες των πολιτών και στο μέλλον να εξυπηρετούνται πιο εύκολα και πιο γρήγορα.
  2. Η επόμενη φάση είναι αυτή της ένταξης στο δίκτυο της ΙΡΙΔΑΣ έξι ακόμη Δήμων της χώρας, οι οποίοι εξέφρασαν την επιθυμία να εγκαινιάσουν τις δικές τους υπηρεσίες παροχής ενημέρωσης όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Αυτοί οι Δήμοι είναι της Αμφιλοχίας, της Ηγουμενίτσας, του Ηρακλείου Κρήτης, του Τοπείρου Ξάνθης, της Ηλιούπολης και του Κιλελέρ Λάρισας. 
  3. Το τρίτο στάδιο είναι η ανάπτυξη του ολοκληρωμένου πληροφορικού συστήματος που θα περιλαμβάνει το ψηφιακό υλικό του Υπουργείου και των υπηρεσιών που πρέπει να παρέχονται στους εργαζομένους και τους λοιπούς δικαιούχους. Αυτό το στάδιο είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί θα κρίνει τελικά την επιτυχία του συνολικού έργου και η υλοποίησή του ήδη έχει αρχίσει παράλληλα με την πιλοτική εφαρμογή. Συγκεκριμένα, βρίσκεται σε εξέλιξη η σύνταξη του Τεχνικού Δελτίου από την Κοινωνία της Πληροφορίας, και μετά και από τη διαγωνιστική διαδικασία αναμένεται η επιλογή του αναδόχου αμέσως μετά το καλοκαίρι. Βάσει των εκτιμήσεων, την άνοιξη του 2012 θα εγκαινιαστεί η πλήρως ηλεκτρονική λειτουργία του έργου. Δηλαδή το κοινό θα μπορεί μέσω ενός portal να υποβάλλει ερωτήματα και να λαμβάνει με τον ίδιο τρόπο αξιόπιστες απαντήσεις σε εύλογα σύντομο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, θα ξεκινήσει η τηλεφωνική παροχή πληροφοριών μέσω οργανωμένου τηλεφωνικού κέντρου με την αξιοποίηση της ιδίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
  4. Και το τελευταίο στάδιο θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου σημείων της ΙΡΙΔΑΣ με διασπορά σημείων παροχής πληροφοριών σε όλη τη χώρα μέσω επιλεγμένων ΚΕΠ και άλλων σημείων εξυπηρέτησης. Μέχρι το τέλος του 2012 θα έχει καλυφθεί όλη η επικράτεια με κοινωνικά ΚΕΠ με σημεία της ΙΡΙΔΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου